Konferencje z widokiem na Wawel
Idealne miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji, wystaw czy imprez firmowych. Wykwintne dania i wyszukane przekąski przygotowane przez naszych kucharzy oraz przestronne sale konferencyjne oraz foyer z Widokiem na Wawel zapewnią gościom niezapomniane wrażenia estetyczne i smakowe .
- 6 klimatyzowanych sal konferencyjnych
- Centrum Konferencyjne o łącznej powierzchni 500 m²
- Bezpłatne Wi-Fi
- Bezpłatny parking oraz garaż dla gości konferencyjnych
- Przestronne foyer z widokiem na Wawel
- Szeroki wybór menu przerw kawowych i lunchu
Organizując konferencje, zwracamy uwagę przede wszystkim na wygodne sale konferencyjne, przestronne wnętrza oraz doskonałą lokalizację hotelu. To wszystko cechuje Hilton Garden Inn w Krakowie.
Sale konferencyjne posiadające dostęp do światła dziennego przylegają do przestronnego foyer, z którego roztacza się wyjątkowy widok na Wawel.
Foyer konferencyjne o powierzchni około 150m2 stanowić może doskonałe miejsce na przerwę kawową, koktajl czy przestrzeń wystawienniczą.
Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w nowoczesny sprzęt multimedialny: ekran, rzutnik multimedialny, telewizor LCD, flipchart, Internet bezprzewodowy.
Na etapie organizacji nasi specjaliści będą do Państwa dyspozycji zarówno w kwestiach technicznych, kulinarnych czy logistycznych. Dzięki swojemu doświadczeniu, zorganizują doskonałe spotkanie biznesowe według indywidualnych potrzeb klienta.
Podczas trwania konferencji, do Państwa dyspozycji oddajemy wyszkolonego specjalistę, który dopilnuje wszystkich aspektów technicznych, a także zapewni organizatorom niezbędne wsparcie.
Warto zorganizować z nami konferencje w Krakowie!
Skontaktuj się z naszym działem konferencji
Hilton Garden Inn Kraków
ul. Marii Konopnickiej 33, Kraków
+48 12 3 999 113
+48 12 3 999 125
konferencje@hgi-krakow.pl