Konferencje z widokiem na Wawel
Idealne miejsce do organizacji spotkań biznesowych, konferencji, wystaw czy imprez firmowych. Wykwintne dania i wyszukane przekąski przygotowane przez naszych kucharzy oraz przestronne sale konferencyjne, oraz foyer z Widokiem na Wawel zapewnią gościom niezapomniane wrażenia estetyczne i smakowe.
- 6 klimatyzowanych sal konferencyjnych
- Centrum Konferencyjne o łącznej powierzchni 500 m²
- Bezpłatne Wi-Fi
- Bezpłatny parking oraz garaż dla gości konferencyjnych
- Przestronne foyer z widokiem na Wawel
- Szeroki wybór menu przerw kawowych i lunchu
Organizując konferencje, zwracamy uwagę przede wszystkim na wygodne sale konferencyjne, przestronne wnętrza oraz doskonałą lokalizację hotelu. To wszystko cechuje Hilton Garden Inn w Krakowie.
Sale konferencyjne posiadające dostęp do światła dziennego przylegają do przestronnego foyer, z którego roztacza się wyjątkowy widok na Wawel.
Foyer konferencyjne o powierzchni około 150m2 stanowić może doskonałe miejsce na przerwę kawową, koktajl czy przestrzeń wystawienniczą.
Wszystkie sale konferencyjne wyposażone są w nowoczesny sprzęt multimedialny: ekran, rzutnik multimedialny, telewizor LCD, flipchart, Internet bezprzewodowy.
Na etapie organizacji nasi specjaliści będą do Państwa dyspozycji zarówno w kwestiach technicznych, kulinarnych czy logistycznych. Dzięki swojemu doświadczeniu zorganizują doskonałe spotkanie biznesowe według indywidualnych potrzeb klienta.
Podczas trwania konferencji, do Państwa dyspozycji oddajemy wyszkolonego specjalistę, który dopilnuje wszystkich aspektów technicznych, a także zapewni organizatorom niezbędne wsparcie.
Warto zorganizować z nami konferencje w Krakowie!
Skontaktuj się z naszym działem konferencji
Hilton Garden Inn Kraków
ul. Marii Konopnickiej 33, Kraków
+48 12 3 999 113
+48 12 3 999 125
konferencje@hgi-krakow.pl
Nasze sale szkoleniowe
Parter


| sala | powierzchnia | klasa | teatr | gala | podkowa |
| Sala Globe | 180 m2 | 55 | 120 | 80 | 30 |
Pierwsze piętro


| sala | wymiary | powierzchnia | klasa | teatr | gala | podkowa |
| Mistral | 6 x 8 m | 48 m2 | 26 | 50 | 30 | 30 |
| Passat | 6 x 8,3 m | 50 m2 | 26 | 50 | 30 | 30 |
| Terral | 7,4 x 8 m | 60 m2 | 30 | 50 | 36 | 33 |
| Notus | 7,4 x 8 m | 60 m2 | 30 | 50 | 36 | 33 |
| Samun | 7,7 x 6 m | 46 m2 | – | – | 12 | 12 |
| Zefir | 3,5 x 4 m | 14 m2 | 4 | – | – | – |
| Mistral + Terral | 13,4 x 8 m | 108 m2 | 80 | 110 | 80 | 54 |
| Notus + Passat | 13,4 x 8,3 m | 110 m2 | 80 | 110 | 80 | 54 |
| Mistral + Passat + Notus + Terral | 13,4 x 16,3 m | 218 m2 | 160 | 220 | 160 | – |


Dzięki dofinansowaniu z Krajowego Planu Odbudowy, oferujemy najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny, oraz nową sieć teleinformatyczną, która umożliwia przeprowadzenie wideokonferencji bez zakłóceń. Grupą docelową są pracownicy i goście hotelu. Koszt przedsięwzięcia: 735231,04 zł, w tym 537973,94zł dofinansowania z UE.






